מתיחות שיא בין ישראל וחיזבאללה: מכבים את האורות בכדי להסוות פעילות

שלמה ריזל No Comments on מתיחות שיא בין ישראל וחיזבאללה: מכבים את האורות בכדי להסוות פעילות

חיילי צבא לבנון שוב כמעט ומתעמתים עם חיילי צה"ל בגבול. חיזבאללה מאיים. במחוז קוניטרה בסוריה נרשמה פעילות ערה של החיזבאללה

חייל צבא לבנון שוכבים על האדמה חיילי צה:ל עומדים ברכס מעליהם
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מתיחות שיא בין ישראל לאיראן וחיזבאללה: לפי פרסומים זרים חיל האוויר מגביר את קצב ההפצצות בסוריה כנגד יעדים איראניים והזרוע הלבנונית שלהם – חיזבאללה.

על פי מקורות לבנונים גם היום (ראשון) נרשמה מתיחות בין חיילי צה"ל לבין חיילי צבא לבנון הכוללת כיוון נשקים הדדי, לאחר שחיילי צה"ל כיוונו נשקים לעבר חקלאים לבנונים ליד בכפר עיתרון לטעת הלבנונים. בנוסף דווח כי חיילי צה"ל לאחרונה חוצים את הגבול לתוך האזור הלבנוני לצורכי ביטחון. כמו כן הלבנונים מדווחים על תנועה ערה של מטוסי חיל האוויר בשמי לבנון.

כלי תקשורת ערביים מדווחים כי כוחות סורים הכוללים פעילי חיזבאללה במחוז קוניטרה תגברו את מערך הכוחות משלישי האחרון עוד לפני התקיפה הישראלית בסוף השבוע. בנוסף דיווחו כלי התקשורת כי נרשמה תנועה ערה של כלי רכב צבאיים ובתוכם פעילי חיזבאללה שניתקו את האורות באזור בכדי להסוות את פעילותם.

פעילי חיזבאללה אף הקימו סוללות עפר כהגנה והפכו חלק מבתי התושבים למוצבים. השטח הוכרז כשטח צבאי ופעילי חיזבאללה מונעים את התקרבותם של אזרחים לאזור.

בחיזבאללה החלו לשגר מסרים מאיימים לעבר ישראל ופרסמו תמונה של מספר טילים מדוייקים, שלטענתם השתמשו בהם לפגיעה בספינת חיל הים במלחמת לבנון השנייה, בפגיעת הטיל נהרגו 4 חיילים. אין ספק כי מדובר בשיא של מתיחות חדש בין ישראל שלא מוכנה לוותר לאיראן וחיזבאללה ולתת להם לאיים עליה בכל צורה שהיא.



0 תגובות